Kategorier
Bolig

Din låsesmed på Amager yder god service

Det er ikke nogen hemmelighed, at der er hård konkurrence på markedet for en lokal låsesmed på Amager og resten af København. Københavnsområdet er nemlig spækket med gode låsesmede, der alle sammen kæmper om en andel af markedet.

Derfor kæmper hver enkelt låsesmed for at skille sig ud fra mængden og tilbyde det bedste parametermix til deres kunder.

 

Pris og produkt er første prioritet

Mange mennesker ved måske ikke præcis, hvad et parametermix er, men det har din lokale låsesmed på Amager fuldstændig styr på. Parametermixet er nemlig det værktøj, der får hele virksomheden til at hænge sammen og være interessant for kunderne.

For din låsesmed på Amager består parametermixet af fire forskellige faktorer: pris, produkt, promotion og placering. Alle punkterne er vigtige for din låsesmed på Amager.

På et marked, som Københavns kommune, hvor der er høj konkurrence og hård kamp om kunderne, er prisen mange gange vigtig. Hvis man som kunde blot skal have åbnet sin lås efter at have smækket sig ude, er man nemlig næsten ligeglad med den service, der bliver leveret, så længe låsen bliver åbnet.

Produktet som bliver leveret, er også en faktor i parametermixet, der betyder noget for både kunder og den lokale låsesmed på amager. En låsesmed er nemlig meget mere end bare åbning af døre for folk, der har låst sig inde. En låsesmed på Amager, eller i resten af Danmark for den sags skyld, bør have en langt bredere produktportefølje. Normalt tilbyder låsesmede nemlig også proaktiv sikring af døre og låse, som gør det besværligt for indbrudstyve at komme igennem husets yderste skal. Udskiftning af gamle døre og låse er også en del af mange låsesmedes daglige arbejdsrutine. Derfor skal din låsesmed på amager have et bredt sortiment af døre og låse i høj kvalitet. Yderligere skal virksomhedens ansatte, kunne give kunderne en god og præcis beskrivelse af disse produkter.

Promotion og placering øger synligheden

Synlighed er vigtigt for en låsesmed på amager, der befinder sig på et marked med mange konkurrerende udbydere. Derfor skal virksomheden også være opmærksom på at stå ud fra mængden. Dette gøres blandt andet med promotion og marketing. Promotion indebærer alt fra aktivitet på sociale medier til annoncer i lokalaviser.

Virksomhedens fysiske placering, samt hvor bredt de dækker på landkortet, har også en påvirkning på synligheden. Derfor er det vigtigt, at virksomheden overvejer, om det ville være gavnligt at dække over et større område.